Biežāk uzdotie jautājumi

 

Vēlos saņemt rēķinu pa e-pastu. Kā es varu pieteikt šo pakalpojumu?

Pieteikt rēķina saņemšanu pa e-pastu iespējams pavisam vienkārši – zvanot 63457777, rakstot info@vpgrupa.lv, vai piesakot izmaiņas līgumā mājas lapas sadaļā e-pakalpojumi. Piesakot izmaiņas, jāzina tikai līguma numurs un precīza e-pasta adrese, uz kuru rēķins jāizsūta. Nepieciešamības gadījumā šo e-pasta adresi iespējams arī mainīt.

 

Cik man būs jāmaksā par sadzīves atkritumu konteineru? Vai tas ir jāpērk?

Konteineri klientam tiek doti lietošanā bez maksas. Taču klients ir atbildīgs par atbilstošu konteinera izmantošanu.

 

Kāda ir maksa par sadzīves atkritumu izvešanu?

Maksa par 1mᶟ izvešanu ir EUR 15,15 (t.sk. PVN 21%).

 

Zemāk informācija par izcenojumu katram konteinera tipam par vienu izvešanas reizi.

 

Kā es varu uzzināt atkritumu izvešanas grafiku?

Atkritumu izvešanas grafiku iespējams:

Lai apskatītu grafiku mājas lapā, vai pieteiktu tā saņemšanu, nepieciešams zināt sadzīves atkritumu apsaimniekošanas līguma numuru.

 

 

Kā rīkoties, ja vēlos mainīt sadzīves atkritumu izvešanas biežumu?

Ja nepieciešamas izmaiņas atkritumu izvešanas grafikā, tās var pieteikt:

Piesakot izmaiņas, nepieciešams līgums numurs, atkritumu savākšanas adrese un apraksts par nepieciešamajām izmaiņām. Lūdzu, ņemiet vērā, ka katrā pašvaldībā ir noteikts minimālais atkritumu izvešanas biežums – līdz ar to pieteikt retāku izvešanu nav iespējams.